Darbo laikas: I-IV 6:00-23:00, V 6:00-22:00, VI-VII 9:00-18:00
Klausti
Išbandyti

PILATES PILATES

Apie PILATES treniruotę

Pilates mankšta – tai žemo intensyvumo giluminių raumenų, tempimo ir kūno stiprinimo treniruotė. Šis treniravimosi metodas yra skirtas bet kuriam žmogui. Nesvarbu, koks jo amžius, lytis ir fizinis pasirengimas. Vienas iš pagrindinių pilates tikslų yra aktyvuoti giliuosius dubens dugno raumenis bei susieti juos su juos supančiais kitais (išoriniais) raumenimis. Šis metodas skirtas geros fizinės būklės palaikymui, laikysenos korekcijai, profilaktikai, reabilitacijai. Yra rekomenduojamas žmonėms, turintiems nugaros problemų, patyrusiems raumenų ar sąnarių traumas bei yra puiki prevencija prieš traumas ateityje.

Pilates treniruotės vyksta atliekant statinius ir dinaminius pratimus su savo kūno svoriu, skirtingomis padėtimis (stovint, gulint, sėdint) bei naudojant įvairų inventorių: dideli kamuoliai, soft gym kamuoliukai, volai, svareliai, žiedai, gumos ir t.t.

Reguliariai lankant šias treniruotes sustiprėja kūnas, gražėja kūno linijos, įgyjama pusiausvyra tarp jėgos ir lankstumo, gerėja koordinacija,  pasiekiama kūno ir dvasios harmonija.

 

 
Treniruotės trukmė
50 min.
 
Treniruotės intensyvumas
Mažas/Vidutinis
 
Sudeginamos kalorijos
300-350

Treneriai

Treniruotės video

Treniruotės nuotraukos

Kaip rasti sporto klubą Fankas? Kaip rasti sporto klubą Fankas?

+370 37 426868 +370 37 426868

SPORTO KLUBAS FANKAS
Savanorių pr. 111 (PC Žaliakalnio "IKI")

Tel./Fax.: (37) 42 68 68
El. paštas: info@fankas.lt