Darbo laikas: I-IV 6:00-23:00, V 6:00-22:00, VI 9:00-18:00, VII NEDIRBAM iki 2018.08.31
Klausti
Išbandyti

Sportas: 7 reguliaraus fizinio aktyvumo naudos

Sportas: 7 reguliaraus fizinio aktyvumo naudos

Ko gero ne kartą esi girdėjęs, jog sportas tau yra naudingas. Tačiau ar žinai, kiek iš tikrųjų tai yra naudinga žmogaus organizmui?

Nori jaustis geriau, bei gyventi ilgiau? Reguliariai sportuok.

Naudos yra per didelės, kad jas būtų galima ignoruoti ir nustumti į šalį. Sportas naudingas absoliučiai visiems, neskaitant lyties, amžiaus ar fizinio pasiruošimo.

Skaityk ir sužinok 7 reguliaraus fizinio aktyvumo naudas.

1. Svorio kontrolė

Sportas padeda palaikyti arba numesti viršsvorio. Kuomet užsiimi fizine veikla, tu degini kalorijas. Kuo veikla intensyvesnė, tuo daugiau kcal sudegini.

Kasdieniai apsilankymai salėje, žinoma, yra itin naudingi, tačiau tai nėra būtinybė, ar vienintelis kelias. Norint pajusti teigiamus sporto aspektus sveikatai, gali pradėti nuo to, kad renkiesi laiptus, vietoje lifto ar tvarkydamasis namus pasileidi muziką, taip tvarkymąsi paversdamas šokiais. Improvizuok ir būk pastovus – tai yra raktas.

2. Apsauga nuo ligų

Nerimauji dėl širdies ligų? Nori apsisaugoti nuo aukšto kraujospūdžio? Nesvarbu, koks tavo svoris yra dabar, reguliarus sportas padeda kontroliuoti cholesterolio lygį. Jeigu tiksliau, aktyvumas didina HDL (gerojo cholesterolio) lygius organizme. Būtent tai saugo nuo minėtųjų ligų.

Reguliarus fizinis aktyvumas gali padėti apsisaugoti nuo daugelio ligų, įskaitant širdies smūgį, medžiagų apykaitos sutrikimus, antrojo tipo diabetą, depresiją bei daugelį kitų.

3. Geresnė nuotaika

Nori pasikelti nuotaiką? Nori išsilieti po sunkios dienos? Treniruotė salėje ar 30 min pasivaikščiojimas gali padėti. Fizinis aktyvumas skatina išsiskirti laimės hormonus – faktas.

Negana to, pasiekti rezultatai džiugins tave emociškai bei padės padidinti pasitikėjimą savimi.

4. Didesnis energijos lygis

Pavargsti nuo namų ruošos ar kelionių į parduotuvę apsipirkti? Reguliarus sportas gali padidinti tavo energijos rezervus, jėgą bei ištvermę.

Fizinis aktyvumas perneša deguonį bei maistines medžiagas į tavo raumenis. Taip pat gerėja tavo kraujotaka. Viso to pasekoje, padidėja energijos rezervai, ir staiga namų ruoša ar kitos, įprastai varginusios užduotys, tampa vieni juokai.

5. Kokybiškesnis miegas

Esi išsekęs, tačiau neužmiegi? Reguliarios treniruotės gali padėti sutvarkyti miego rėžimą. Tiesa, stenkis nesportuoti prieš pat miegą – gali būti per daug energingas, kad užmigti.

6. Aktyvesnis seksualinis gyvenimas

Jautiesi neturintis energijos užsiimti seksu? O gal jautiesi „ne formoje“? Reguliarus sportas padeda padidinti libido (lytinį potraukį), taip pat pagerindamas ištvermę bei fizinę išvaizdą.

Reguliarus sportas padeda moterims įsijausti, tuo tarpu vyrams fizinis aktyvumas gerina erekcijas.

7. Linksmybės bei socializacija

Galų gale, juk sportas yra smagus užsiėmimas! Tai puiki galimybė „parelaksuoti“, atsigauti bei galimybė užmegzti naujų pažinčių. Fizinis aktyvumas gali net ir suartinti keletą žmonių, kurie gyvenime keliauja ta pačia linkme!

Taigi, eik pašokti, pažaisti futbolą ar išvaikščioti visą mišką. Atrask tai, kas tau teikia džiaugsmą. Nuobodu? Junkis prie draugų, socializuokis!

Apibendrinimas
Treniruotės bei fizinis aktyvumas yra puikus būdas jaustis geriau, pasiekti įvairių tikslų ar susirasti naujų pažinčių. Stenkis užsiimti fizine veikla bent jau pora valandų per savaitę.
Vaikšiojimas, bėgimas, slidinėjimas, šokiai... viskas yra fizinė veikla, kuri teikia begalę naudų tavo sveikatai. Užsiimk jėgos treniruotėmis keletą kartų per savaitę. Tapsi stipresnis, jausiesi geriau, įprastai sunkūs darbai taps lengvi.
Susiplanuok fizinį aktyvumą per visą savaitę. Padidink intensyvumą, jei nori numesti svorio. Judėk.
Nepamiršk prieš pradėdamas pasikonsultuoti su gydytoju, jeigu esi po ilgos pertraukos, nori pradėti naują programą ar turi širdies problemų istoriją giminėje.
Žinai, kur smagu? Sporto klube „Fankas“. Socializacijos pilna, grupinės treniruotės užveda, o tikslai siekiami be jokių kliūčių! Ateik, laukiam išskėstomis rankomis ;)

Straipsnį paruošė Mantas Paševeckas pagal sporto klubo „Fankas“ užsakymą. Kopijuoti be raštiško sporto klubo „Fankas“ leidimo- GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA! 

Kaip rasti sporto klubą Fankas? Kaip rasti sporto klubą Fankas?

+370 37 426868 +370 37 426868

SPORTO KLUBAS FANKAS
Savanorių pr. 111 (PC Žaliakalnio "IKI")

Tel./Fax.: (37) 42 68 68
El. paštas: info@fankas.lt