Darbo laikas: I-IV 6:00-23:00, V 6:00-22:00, VI-VII 9:00-18:00
Klausti
Išbandyti

Jūs mankštinatės ar treniruojatės?

Jūs mankštinatės ar treniruojatės?

Kiekvieno trenerio darbas yra maksimaliai padėti klientui pasiekti jo užsibrėžtų tikslų. Tačiau, pripažinkime, ne visada tai pavyksta. Yra begalė to priežasčių, tačiau vienos pagrindinių – nenoras sportuoti su treneriu (“aš pats geriau žinau ir viską moku”) arba nenuoseklus/nereguliarus sportavimas. Norėdami geriau perprasti bet kokios sporto šakos subtilybes ir pasiekti aukštumų, turėtumėm atsakyti sau į klausimą “Koks mano tikslas šiame sporte?”

Pirmiausia išsiaiškinkime kas yra mankšta.

Mankšta padeda suaktyvinti širdies ritmą ir raumenis, bei garantuoja gerą savijautą tai dienai.  Treniruotės paskirtis yra šiek tiek kita.  

Treniruotė -tai suplanuotas procesas, padedantis pasiekti užsibrėžtą tikslą. Kiekvienam sportuojančiam, šis tikslas būna individualus: nereikalingo svorio atsikratymas, jėgos padidinimas, raumenų masės auginimas, maratono bėgimas, pasiruošimas varžyboms ar pan..  

Jie tik pradedate pažintį su sportu, pačioje pradžioje mankšta bus gana efektyvi, ypatingai jei prieš tai neužsiėmėte jokia fizine veikla. Tačiau palaipsniui visas progresas sustos.

Ar pastebėjote, kad ne visi ateinantys į sporto klubą, pasiekia savo užsibrėžtų tikslų?

Apie 80% žmonių, ateinančių į sporto klubą, deja, bet patys to nesuprasdami, tiktai mankštinasi. Taigi, yra nemenkas šansas, kad ir Jūs papuolat į tą besimankštinančiųjų tarpą :)

Kaip treneriui, man yra labai sunku stebėti, kai žmonės atiduoda tiek daug savo laiko ir pastangų, bet neartėja prie savo užsibrėžtų tikslų. Vis šokinėja nuo programos prie programos be jokio progreso, arba ieško kažkokių stebuklingų maisto papildų.

Galiu Jums pasiūlyti išeitį. Jūs nustebsite sužinoję, kaip paprastai galite pakeisti mankštą į treniruotę su TRENIRUOČIŲ DIENORAŠČIU! Susirašykite kokius pratimus atlikote, su kokiu svoriu sportavote, kiek serijų ir kiek pakartojimų padarėte.  Stenkitės kiekvieną treniruotę daryti nors mažą progresą, t.y. kelti didesnius svorius,  atlikti daugiau pakartojimų, daugiau serijų, greičiau įveikti distanciją ar pan..  Tai yra progresuojančio perkrovimo dėsnis. Jei Jūs atliekate tą patį šiandien ką darėte praeitą treniruotę - Jūs judate ne į priekį, o atgal. Taigi, Treniruočių Dienoraštis padės Jums atlikti tikslius pratimus  ir garantuos psichologinį pasiruošimą. Matoma pažanga dienoraštyje taip pat veiks kaip puiki motyvacija sunkiomis “lūžio akimirkomis” .  

Taip pat verta žinoti, kad jeigu Jūs pasirinksite programą kurioje kiekvieną treniruotę vis darysite skirtingus pratimus arba pratimus kurių progresą yra sunku sekti - Jūs tik gaišite savo laiką. Jeigu sportuojate su svoriais, jie turi didėti. Jeigu bėgate ant takelio - distancija turi ilgėti arba laikas per kurį įveikėte distanciją  trumpėti.

  Kaip vienas protingas žmogus yra pasakęs:

„Beprotybė yra daryti tą patį ir tikėtis skirtingo rezultato.“

Taigi, šiandieninis mano patarimas yra labai paprastas, bet labai efektyvus – Treniruočių Dienoraštis. Tikiuosi pasinaudosite mano suteikta informacija ir pradėsite ne tik mankštintis, bet ir efektyviai treniruotis.

 

Iki malonių pasimatymų sporto klube “Fankas”!

Pagarbiai, Jūsų asmeninis treneris  - Arnas

Norite treniruotis su manimi? SUSISIEKITE!
https://form.jotformeu.com/Arnas/treniruotes
Email: arnast87@gmail.com
Tel: 869920315

 

Kaip rasti sporto klubą Fankas? Kaip rasti sporto klubą Fankas?

+370 37 426868 +370 37 426868

SPORTO KLUBAS FANKAS
Savanorių pr. 111 (PC Žaliakalnio "IKI")

Tel./Fax.: (37) 42 68 68
El. paštas: info@fankas.lt